به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی با حضور در شهرستان های محمودآباد ، فریدونکنار و بابلسر از نزدیک با عملکرد ستاد مقابله با کرونا این شهرستان ها آشنا شد.

وی  از اقدامات انجام شده  توسط فرمانداران ، نیروهای سپاهی و بسیجی ، شهرداری ها و ائمه جمعه  قدردانی کرد و گفت :  این اقدامات تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا باید ادامه داشته باشد.

همچنین در این جلسات در خصوص رزمایش مواسات که قرار است برای کمک به نیازمندان در شهرستان های استان برگزار شود ، تبادل نظر شد.

رزمایش مواسات یا همان کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران  با تاکید بر لزوم فرهنگ تقسیم شادی در دوران بحران کرونا در ۲۴ فروردین ماه با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد.

 در این رزمایش قرار است با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا تا آغاز ماه مبارک رمضان  ،بسته های معیشتی به صورت یکپارچه توزیع  شود.

شیوع ویروس کرونا در مازندران از سی ام بهمن ماه با شناسایی ۲ بیمار در بابل شروع شد. این بیماری پس از یک دوره سه هفته ای از زمان شیوع ، در اواخر اسفند ماه به نقطه پیک رسید و از سوم فروردین ماه هم کاهشی شد که همچنان ادامه دارد.

 همچنین بر اساس اخرین گزارش مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکنون ۲۴ هزار و ۴۶۰ کارگر در استان ببر اثر شیوع ویروس کرونا بیکار شدند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، هم اکنون ۵۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.