اسرافیل یزدانی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : علاوه بر توزیع بسته های بهداشتی و غذایی تیم سیار آسیب شناسی این اداره هم  آموزش های لازم را به افراد کارتن خواب ارائه می دهند.

وی گفت : در راستای آموزش کودکان خیابانی و کودکان کار آموزش های لازم بهداشتی هم برای مقابله با ویروس کرونا توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی انجام شده است .

رئیس اداره بهزیستی قائمشهر با اعلام اینکه به ۲۳ کودک کار هر کدام مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای خرید اقلام لوازم بهداشتی تعلق گرفته است، ادامه داد : در راستای مقابله با ویروس کرونا مبلغ  ۱۰ میلیون تومان هدیه کارت در مناطق آسیب دیده و ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش ۹۰ میلیون تومان بین زنان سرپرست خانوار ، معلولین و آسیب دیده توزیع شده است.

 یزدانی از توزیع سه هزار ماسک بهداشتی از طریق زنان سرپرست خانواده و با همکاری شهرداری و شورای شهر در مناطق آسیب دیده این شهرستان خبر داد  و گفت که همچنین به منظور مقابله با ویروس کرونا ، به خانواده های دارای بیمار کرونا بسته غذایی و پکیج آموزشی ارائه شده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه توسط بهزیستی کشور به مراکز شبانه روزی این شهرستان به ازای هر معلول ۶۰۰ هزار تومان به عنوان تهیه مواد ضدعفونی کننده ، ماسک ، گان پرداخت شده است ، افزود : مبلغ این اهدایی به مراکز شبانه روزی ۱۷۰ میلیون تومان بوده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.