مجید ابراهیم نژاد روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا این واحد صنعتی این دستکش ها را تولید و با تائید دانشگاه علوم پزشکی مازندران و وزرات بهداشت در سطح بیمارستان های مازندران و خارج از استان توزیع شد.

وی با باعلام اینکه تاکنون ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان تولید شد ، گفت : ۱۵ هزار لیتر از این مواد ضدعفونی کننده در سوادکوه شمالی و همچنین سطح استان مازندران توزیع شده است .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت سوادکوه شمالی  بیان کرد : در راستای مقابله با ویروس کرونا و اجرای مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی  ۷۰ مورد بازدید از سطح اصناف و بازار انجام شد که ۸۰ درصد این اصناف دارای کد بوده اند.

ابراهیم نژاد از بازدیدهای مشترک نیروی انتظامی ، بهداشت و صنعت در سطح اصناف این شهرستان خبر داد و گفت : در صورت مشاهده نداشتن کد ابتدا به اصناف تذکر و سپس نسبت به پلمب واحدها اقدام می شود .

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت سوادکوه شمالی در پایان خاطر نشان ساخت : در مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدیدهای هر روزه توسط اداره بهداشت و نیروی انتظامی پنج واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.