به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر «عباس علیمرادیان» افزود: گشت مشترک بازرسی و نظارت عطاری های اراک توسط معاونت غذا و دارو با هدف مبارزه با قاچاق با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، تغزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن و تجارت، پلیس اماکن نیروی انتظامی انجام شد.
وی ادامه داد: بازرسی از 10 واحد عطاری از برنامه های گشت مشترک بازرسی و نظارت بود که یک واحد در جریان بازرسی بسته بود و از 9 واحد بازدید شد.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: در این بازدید ها مقادیری داروی غیر مجاز و تقلبی جمع آوری و به متصدیان متخلف اخطاریه کتبی داده شد.
دکتر علیمرادیان از شهروندان خواست تا در زمان خرید به تاریخ انقضای محصولات توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیر قابل مصرف مراتب با شماره تلفن 190 اطلاع رسانی کنند.
در استان مرکزی 19 بیمارستان فعال با یکهزار و 945 تخت مصوب و یکهزار و 750 تخت فعال و 85 بخش درمانی وجود دارد که 15 واحد بیمارستانی مربوط به حوزه دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و 2 بیمارستان نیز خصوصی در اراک و ساوه است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.