سید آرش حسین نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ابشار عاطفه ها یکی از اینجوهای فعال در امور خیرخواهانه مازندران توانست  با جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک خیران این بسته های معیشتی را تهیه بکند .

وی ادامه داد : هر یک از این بسته های معیشتی که ارزش ریالی آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال  است شامل اقلامی همچون مرغ ، تخم مرغ ، روغن ، حبوبات و همچنین مواد ضدعفونی کننده است .

به گفته حسین نژاد توزیع این بسته های معیشتی از روز گذشته سه شنبه آغاز شد و امروز هم ادامه دارد و این بسته ها میان بیماران کرونایی محروم بهشهر ، گلوگاه ، میاندورود ، قائمشهر ، ساری و بابلسر، فریدونکنار ، جویبار ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در حال  توزیع است  و این تشکل قرار است با کمک خیران بسته های معیشتی دیگری برای بیماران کرونایی استان تهیه بکند و به آنها تحویل بدهد .

وی با اشاره به اینکه این بیماران کرونایی محروم که مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نیستند ، گفت: این افراد غالبا از جامعه کارگران روزمزد هستند که با توجه به شرایط کرونایی درآمدی ندارند .

حسین نژاد در خصوص نحوه شناسایی این بیماران افزود : دانشگاه علوم پزشکی مازندران سامانه اطلاعات بیماران کرونایی دارد که با دریافت لیست اسامی و راستی آزمایی از طریق فرمانداری ها بیماران نیازمند فاقد حمایت شناسایی شدند .

وی ادامه داد: بیش از ۶ هزار خیر با مجموعه خیریه آبشار عاطفه ها در شرق مازندران همکاری دارند و در مواقع موردنیاز با کمک های مادی خود این موسسه را در انجام کارهای خیرخواهانه یاری می دهند.

در مازندران ۴۷۰ تشکل غیردولتی یا سمن وجود دارد که ۱۷۰ تشکل به صورت ویژه در این زمان کرونایی پای کار هستند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.