به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران داوطلبان در این مدت انواع ملزومات بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و لباس ویژه  را تهیه و توزیع کردند و همچنین با حمایت دواطلبان  چند طرح ابتکاری با هدف صیانت از سالمندان و سایر اقشار آسیب پذیر در مقابله با ویروس کرونا عملیاتی شده است.

بنابر این گزارش در پی شیوع ویروس کرونا و نیاز شهروندان به ملزومات بهداشتی داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر مازندران در راستای برنامه‌های عام المنفعه هلال احمر، توانستند تاکنون ۲۵۰ هزار عدد ماسک را تهیه و تولید و در میان مردم توزیع کنند.

همچنین تهیه و اهدای ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار، تهیه و تولید ۶۵ هزار جفت دستکش لاتکس و معمولی، اهداء ۱۸۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، سه هزار عدد ژل ضدعفونی کننده، تهیه ۱۹ هزار بسته بهداشتی و بیش از چهار هزار دست لباس مخصوص  از  خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مازندران بوده است.

اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه و پیام آوران بشردوستی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از دیگر طرح های پیشگیری و مقابله با کرونا در استان  است به طوری که  در این طرح‌ بیش از ۴۸ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.