احمد سعادت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از زمان بروز بیماری کرونا و آمادگی مراکز نیکوکاری مازندران برای تولید و توزیع وسایل بهداشتی مورد نیاز این ایام ، ۱۳ مرکز نیکوکاری استان از اسفند پارسال تاکنون ۷۰۰ هزار ماسک و یکصد هزار لباس بیمارستانی (گان ) تولید کردند . 

وی ادامه داد : علاوه بر تولید این میزان وسایل بهداشتی ، ۱۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کردند تا بخشی از نیازهای جامعه از این طریق مرتفع شود . 

معاون کمیته امداد مازندران اضافه کرد : مراکز نیکوکاری مازندران ، تولیدات خود را میان مراکز درمانی ، بیمارستانی و نیز مددجویان این نهاد و دیگر نیازمندان جامعه به صورت رایگان توزیع کردند . 

وی در خصوص نحوه فعالیت این مراکز نیکوکاری گفت : هر بیمارستان و یا مرکز درمانی میزان مورد نیاز ماسک خود را به مراکز نیکوکاری اعلام می کند و این مجموعه براساس نیاز این مراکز هر روز تولید می کنند .

سعادت افزود : به طور میانگین روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک توسط مراکز نیکوکاری مازندران تولید و توزیع می شود . 

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ مرکز نیکوکاری کمیته امداد مازندران فعالیت می کنند ، گفت : به غیر از ۱۳ مرکز تولید کننده وسایل بهداشتی مورد نیاز ، مابقی مراکز نیکوکاری در زمینه توزیع بسته های بهداشتی فعالیت می کنند . 

به گفته معاون کمیته امداد مازندران مراکز نیکوکاری در ایام سال فعالیت های خیرخواهانه از جمله ساخت مسکن ، توزیع سبدهای کالایی ، تهیه جهیزیه عروس برای خانواده های مددجویان و محرومان انجام می دهند که اکنون و در زمان کرونایی این فعالیت ها به سمت تهیه و توزیع لوازم بهداشتی سوق داده شده است . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.