مهدی رازجویان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت پروژه های عمرانی مازندران نیز تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا هستند و هرگونه طرحی شامل این بخش نیز می شود. 

وی با بیان اینکه پیش از این طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۱۵ فروردین مقرر گردیده بود ، افزود: با تمدید طرح تا روز ۲۰ فروردین فعالیت تمامی پروژه های عمرانی استان نیز تا این تاریخ متوقف خواهد بود. 

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه فضای کارگاهی پروژه های عمرانی بسیار آسیب پذیر است ، گفت: توقف فعالیت کارگاهی و حفظ سلامتی کارگران از اولویت ما محسوب می شود. 

رازجویان در پاسخ به تاثیر تعطیلی پروژه های عمرانی بر دستمزد کارگران این بخش گفت: متاسفانه این مسئله نگران کننده ای است که به دنبال راهکار برون رفت و تامین معیشیتی کارگران هستیم. 

وی با اشاره به اینکه با پیمانکاران متعددی برای تداوم دستمزدها مذاکره شده است ، افزود: متاسفانه بسیاری از کارگران پروژه های عمرانی که از سوی پیمانکاران به کارگرفته می شوند از جمله کارگران روزمزد هستند. 

معاون عمرانی استانداری مازندران اظهار داشت: یکی از برنامه های استانداری مازندران معرفی این کارگران برای برخورداری از بسته های معیشیتی دولت است تا از شرایط کرونایی عبور کرده و وضعیت به حالت عادی بازگردد. 

در حال حاضر بیش از حدود ۲ هزار پروژه عمرانی بزرگ و کوچک در استان مازندران در دست ساخت است که برخی از این پروژه ها پس از چندین دهه توقف فعال شدند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.