۱۶ پزشک متخصص و فوق تخصص بابلی در رشته های مختلف اعم از کلیه، کودکان و نوزادان، قلب و عروق، روانشناسی ، روانپزشکی و مغز و اعصاب در صبح و عصر به شهروندان بابلی مشاوره ارائه می دهند.

این پزشکان بر اساس زمانبندی ارائه شده که در کانال تلگرامی دانشگاه علوم پزشکی بابل  به آدرس mubabool@ قرار گرفته در دو نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و عصر ها نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ آماده پاسخگویی به شهروندان می باشند.

با توجه به اینکه بیمارستان های بابل درگیر بیماران کرونایی می باشد این اقدام ضمن رفع نیازهای پزشکی شهروندان  مانع از ازدحام پیش از اندازه شهروندان برای بیمارستان های تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل خواهد بود.

در حال حاضر بیماران مشکوک به کرونای بستری در بیمارستان های بابل به ۳۲۰ نفر کاهش یافته است و ۱۵۰ تخت در بیمارستان های شهرستان در صورت نیاز به بستری بیماران مشکوک به این ویروس خالی است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

در جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون ۱۰ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا از سوی مراکز درمانی این شهرستان پذیرش شدند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل که دارای شش بخش و هفت شهر می باشد از دو هفته پیش تاکنون در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.