دکتر سید فرزاد جلالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی بابل بعد از پذیرش این تعداد از بیماران ، بخشی زیادی از بیماران مشکوک به کرونا را به صورت سرپایی درمان کردند و افرادی که نیاز به مراقبت بیشتر داشتند دستور بستری داده شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه از این تعداد بخشی از هم استانی ها و تعدادی از کادر پزشکی مجرب دانشگاه علوم پزشکی بابل توسط ویروس کرونا جان خود را از دست دادندکه این افراد در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار داشتند.

وی افزود: امروز باید قدرشناس خیرین و گروه های جهادی باشیم که در کنار کادر درمانی با تلاش شبانه روزی در حال شکست ویروس کرونا می باشند که امیدواریم هر چه زودتر این امر محقق شود.

وی گفت: خیرین و کادر پزشکی با تمام توان در حال انجام وظیفه هستند اما برای شکست این ویروس نقش مردم بسیار پر اهمیت و تعیین کننده است.

جلالی اظهار داشت: نوروز امسال به هیچ عنوان زمان مناسبی برای مسافرت و گردش نیست و تقاضای ما از مردم این است که در خانه های خود بمانند و به هیچ عنوان بجز در موارد خاص از خانه های خود خارج نشوند تا ما بتوانیم به زودی جشن شکست ویروس کرونا را برگزار کنیم.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون بستری بیش از یک هزار نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت رسید که تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل از هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.