به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور افزود:  این کسب و کارها شامل مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده ، مراکز مربوط به گردشگری ، حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری ، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ، تولید و توزیع پوشاک ، تولید و توزیع کیف و کفش ، مراکز توزیع آجیل و خشکبار ، قنادی ، بستنی و آب میوه ، مراکز و مجتمع های ورزشی و تفریحی ، مراکز و مجتمع های فرهنگی و آموزشی ، مراکز تولید و توزیع و فروش صنایع دستی است.

خیریانپور همچنین تصریح کرد که این مهلت سه ماهه شامل همه وامهای قرض الحسنه هم می شود.

معاون استاندار مازندران افزود : در این مهلت طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی آثار چک های برگشتی برای صاحبان چک در بانکها اعمال نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که طبق تصمیمات متخذه لیست تأمین اجتماعی ۱۰ درصد محاسبه و ۲۰ درصد کارفرما اخذ نخواهد شد ،گفت : تا پایان فروردین نیز دفترچه های درمان کارگران و بازنشستگان بدون مراجعه حضوری اعتبار آن تمدید خواهد شد.

خیریانپور بیان داشت: طبق تصمیمات دولت محترم با توجه به آثار ویروس کرونا بر اقشار آسیب پذیر بر اساس تعداد خانوار مبلغ ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان مطابق لیست موجود در سامانه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پرداخت خواهد شد.  

براساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ابتلا بیش از یک هزار و ۳۷۴ نفر به ویروس کرونا در مازندران قطعی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.