نیما رخشنده یکی از دوقلوهای آملی که با برادرش بابک حدود چهار دقیقه اختلاف سنی دارد با اشاره به پویش سهم من در مقابله با ویروس کرونا که از سوی خبرگزاری ایرنا به راه افتاد اظهار داشت: من و برادرم دارای یک کافه در شهر هستیم که از هفته دوم و به دنبال هشدارهای بهداشتی اقدام به تعطیلی آن کردیم. 
وی با اشاره به اینکه این تنها شغل و منبع درآمد ماست ، افزود: با برادرم حدود پنج نفر در کافه کار می کنیم ، اما هیچ چیز مهم تر از سلامتی مشتریان و کارکنان کافه نیست و به همین خاطر تصمیم به تعطیلی آن گرفتیم. 
نیما به تهیه مواد اولیه برای تولید اقلام بهداشتی همچون ماسک و مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: این مواد به خیاطان و فعالان تولید کننده مواد ضدعفونی کننده تحویل شده و در صورت توان ادامه خواهد یافت. 
بابک رخشنده نیز درباره سهم خود برای مقابله با ویروس کرونا گفت: در هفته های اخیر با کمک دیگر اعضا خانواده توانستیم مقداری پول برای تهیه مواد غذایی و اقلام بهداشتی جهت برطرف کردن بخشی از نیازهای خانواده های کم برخوردار و نیازمند جمع آوری کنیم. 
وی ادامه داد: تا آنجا که توانستیم اقلام بهداشتی برای خانواده های کم برخوردار خریداری و به آنها تحویل دادیم. 
بابک یکی از برنامه های خود و برادرش را استفاده از ظرفیت مشتریان کافه برای جمع آوری کمک های خیریه جهت حمایت افراد سرطانی عنوان کرد و گفت: این افراد به دلیل شیمی درمانی بیشترین آسیب پذیری را در برابر ویروس کرونا دارند و اولویت ما حمایت از این افراد است. 
در خانه بمانیم
نیما و بابک با اشاره به اینکه همه باید در برابر ویروس کرونا برای خود مسئولیت و سهم قائل شوند ، گفتند: از هفته دوم شیوع ویروس کروناما نیز با تعطیلی کافه و کسب و کارمان در خانه مانده ایم و فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج می شویم. 
این دوبرادر دوقلو از مردم خواستند توصیه های بهداشتی را رعایت و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.