به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان افزود : به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با این ویروس ، ضد عفونی و گند زدایی معابر و سطوح عمومی و فضاها و معابر شهری و روستایی سراسر استان به طور همزمان و در تمامی مناطق شهری و روستایی انجام شد. ‎

وی گفت که این مانور سراسری با همت کلیه شهرداران و دهیاران استان و نیروهای خدوم شهرداری ها و دهیاری ها انجام شد.

معاون استاندار مازندران با بیان این که این مانور در تداوم اقدامات روزهای گذشته این نهادها برگزار شد ، گفت: بحمدالله همه شهرداران و دهیاران آستین همت را بالا زدند و باید از تلاش و مجاهدت ستودنی آن ها با دست خالی قدردانی کنم.

رازجویان یادآور شد: از کارکنان و پرسنل خدوم شهرداری ها و دهیاری ها و همه تلاشگران عرصه مقابله با کرونا تشکر می کنم و امیدوارم بزودی شاهد رفع این بیماری از فضای کشور و استان باشیم.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا عصر پنجشنبه ۱۵ اسفند به سه هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۱۰۷ نفر رسیده است همچنین ۷۳۹ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

مازندران نیز از حدود ۲ هفته گذشته میبان ویروس کرونا بوده که تا کنون ابتلای ۱۲۱ نفر به این ویروس تایید شد و ۱۵ نفر هم جان باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.