خیر بابلی با توزیع جعبه های شیرینی و اهدای آن به کادر درمانی و پرستاران از تلاش های شبانه روزی این قشر جامعه قدردانی کرد.

بهاء الدین جامعی مالک شیرینی سرای جامعی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز عزیزان ما در بیمارستان هایی که بیماران مشکوک به کرونا را بستری کردند تلاش های زیادی از خود نشان داده اند که زحمات آنان قابل قدرشناسی است.

وی افزود: با این حرکت قصد داشتم به کادر درمانی و پرستاران زحمت کشی که در این بیمارستان ها حضور شبانه روزی دارند اعلام کنم که زحمت های آنان را می بینیم و به یاد شما هستیم.

همچنین روز گذشته خیرین این شهرستان با اهدای چهار هزار لیتر مواد شوینده ،  ۲۰ هزار دستکش لاتکس یک بار مصرف ، هشت هزار گان کفش یک بار مصرف و همچنین پنج هزار کلاه پلاستیکی یک بار مصرف برای بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل  اهداء کردند.

همچنین روز گذشته یکی از داروخانه های شهر بابل جهت کمک به مقابله با ویروس کرونا، ۹ هزار دستکش لاتکس یکبار مصرف ، یک هزار و ۴۰۰ ماسک ان ۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی بابل اهداء کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات ۲۱۴ تخت در بیمارستان های بابل برای پذیرش بیماران مشکوک به بیماری کرونا ویروس در نظر گرفته شده است که از این تعداد تخت ها ۲۴ تخت در بیمارستان میناگر و ۱۹۰ تخت در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل مستقر می باشد.

تاکنون ۱۳۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در دو بیمارستان میناگر و شهید یحیی نژاد بابل بستری شدند و تا زمان بهبودی تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

هم اکنون روزانه ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ، بیمارستان ها و کلینیک های شهرستان بابل مراجعه می کنند و این روند همچنان صعودی است.

شهرستان بابل با جمعیت ۵۳۶ هزار نفری یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های مازندران است که دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.