به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا ثقفی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان گلوگاه با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلوگاه، در یک عملیات ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر در آن شهرستان دستگیر کردند.

وی، خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

ثقفی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشأ بسیاری از جرایم دانست و خاطرنشان کرد: جرایم متأثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.