به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان های بهشهر و قائم شهر با خبر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی،تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ها، در یک عملیات ضربتی خودروی متهم را در حین انتقال مواد مخدر در شهرستان بهشهر متوقف کرد .

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات، متهم دستگیر شد و در بازرسی از خودروی وی ۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد .

ثقفی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان است.

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از شهروندان خواست برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.