به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی عصر سه شنبه با اشاره به اقدام های اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سمنان بر روی عناصر اصلی حمل و قاچاق به خبرنگاران اظهار داشت: سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی که از مرزهای شرقی به کشور وارد شده بود، به دست آمد.
وی با بیان این که سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله از کویر مناطق شرقی کشور به پایتخت را داشتند، تصریح کرد: با هماهنگی موثر و مطلوب پلیس این استان و اصفهان و همچنین سربازان گمنام استان یزد، عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله آغاز شد.
قاسمی به حضور تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و ماموران انتظامی اصفهان در این عملیات اشاره و خاطر نشان کرد: با هدایت و پشتیبانی های اطلاعاتی لحظه به لحظه، پس از شناسایی خودروی سواری سمند حامل مواد اقدام هماهنگ پلیس به مرحله اجرا درآمد.
قاسمی با بیان اینکه سواری سمند از صحنه متواری شد، ادامه داد: با شلیک به موقع و دقیق ماموران، خودروی سمند در انارک شهرستان نائین متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: 2 قاچاقچی و سوداگر مرگ پس از توقف خودرو متواری و مخفی شده بودند، توسط ماموران دستگیر شدند.
وی گفت‌: در بازرسی از سواری سمند 128 کیلو و 100 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز داشت: ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد منوط به عزمی ملی و همراهی آحاد جامعه و تمام نهادها و دستگاه ها است.
به گزارش ایرنا، حدود سه هزار و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر با گذشت حدود 2 ماه از سال 98 در استان کشف شد.
عموم مردم هر گونه اطلاعات و گزارش های خود در خصوص این گونه فعالیت های مجرمانه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.