فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف 5 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ"شهرام دمساز"، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد:پس از انجام عملیات شناسایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و 2 سرنشین آن را دستگیر کردند .

سرهنگ دمساز،از کشف 5 کیلو گرم تریاک از خودروی موردنظر خبرداد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی با اشاره به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر در جامعه خصوصا اثرات آن در از بین بردن نیروهای فعال و جوان جامعه، به خانواده ها هشدار داد: با برقراری روابطی دوستانه و منطقی با فرزندان خود آنها را از خطرات و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در خاتمه با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.