روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران جمعه شب با انتشار اطلاعیه ای همچنین تاکید کرد که تمامی فرهنگیانی که در شعب اخذ رای انجام وظیفه می کردند ، فردا شنبه در استراحت خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه ، ارائه گواهی عضویت در هیات اجرایی و نظارت انتخابات از سوی این دسته از فرهنگیان به مدارس محل خدمت ضروری است.

آموزش و پرورش مازندران تاکید کرده است که بقیه مدارس استان فردا باز بوده و فعالیت عادی خواهند داشت.

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران از خانواده های دانش آموزان و فرهنگیان خواسته است هرگونه خبر مرتبط با این نهاد آموزشی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی آن و یا رسانه های رسمی دنبال کرده ، به شایعات توجهی نکنند.

خانواده های دانش آموزان و فرهنگیان برای اطلاع از این که کدام مدرسه امروز جمعه محل اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است ، با مدیران و مسئولان مدارس تماس بگیرند.

مازندران برای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای داشت که از این تعداد ۹۴۵ شعبه در مدارس استان مستقر بود.

کار اخذ رای برای مجلس یازدهم در مازندران همانند سایر نقاط کشور از ساعت ۸ صبح جمعه شروع شد و با دو بار تمدید ، تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

ستاد انتخابات مازندران اعلام کرده است که در صورت حضور مردم برای رای دادن ، زمان رای گیری باز هم تمدید خواهد شد.

استان مازندران ۵۳۶ هزار دانش آموز دارد که در چهار هزار و ۴۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش مازندران ، برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ۴۱ هزار نفر از دانش آموزان رای اولی بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.