به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری سریالی در حوزه خرید و فروش طلاجات در شهرستان ساری از صنف زرگران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، متهم به کلاهبرداری اهل شیراز و ساکن ساری پس از جلب اعتماد کسبه صنف طلافروشان، اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده شبانه روزی محل زندگی و اختفا متهم را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، اظهار کرد: متهم در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس منکر ارتکاب هرگونه بزه انتسابی شد اما در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری در خرید و فروش طلا و سکه اقرار کرد.

فرمانده انتظامی مازندران، افزود: متهم پس از جلب اعتماد کسبه و بازاریان در آخرین معامله خود با خرید بیش از ۵۰۰ گرم طلا و دو عدد سکه طلا به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با وعده اینکه وجه معامله را از طریق عملیات بانکی به حساب افراد منتقل خواهد کرد، گوشی تلفن همراه خود را خاموش و متواری می‌شود.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات با قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.