به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بصیری پیش ازظهر شنبه در اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چالوس با بیان اینکه امروز خبر خوب در بسیاری از رسانه‌ها، خبر بد محسوب می‌شود، گفت: خاک این سرزمین خاک قهرمانان است و باید جریان امیدبخشی در کشور را ترویج کرد.

وی با اشاره به نقش رسانه برای پراکنش امید در جامعه گفت: بیش از آنکه مشکلات را ببینم، توانمندی‌ها را ببینیم زیرا ایران اسلامی ۴۱ سال با همه فشارها، استوار و مقاوم ایستاده است.

بصیری با بیان اینکه برخی رسانه‌ها خط مطالبه گری را با سیاه نمایی اشتباه گرفته‌اند و کمبودها را به تصویر می کشند، از بسیج به عنوان مظهر توانمندی و خودکفایی و خوداتکایی یاد کرد و گفت: طبق وعده خداوند، مستضعفین وارثان جهان هستند و برای تحقق این وعده الهی باید به وظایف خود عمل کنیم.

وی امیددادن به مردم برای ساختن کشور را وظیفه اصلی رسانه‌ها بیان کرد و گفت: ما ملتی هستیم که برای اولین بار در تاریخ بشر به گوش بزرگترین هژمونی تاریخ بشر یعنی آمریکا سیلی زدیم و هنوز نمی‌تواند آمار کشته‌هایش را اعلام کند.

بصیری با عنوان اینکه برخی‌ها در داخل بیش از آنکه به آمریکا بپردازند به خودمان می‌پردازند و مشکلات را بوق می‌کنند، گفت: ماجرای عین الاسد و شمار کشته‌های آن تبدیل به یک لطیفه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.