حجت الاسلام ناصر شکریان روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن چالوس افزود: امروز به برکت خون شهید سلیمانی و اقتدار جبهه مقاومت شاهد بیداری و ایستادگی ملت‌های منطقه در برابر استکبار جهانی و حامیان آنها هستیم و نمونه آن تصویب قانون توسط مجلس عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بعد از چهل سال مقاومت در برابر توطئه ها و تحریم های استکبار جهانی با اقتدار بزرگترین و مجهزترین پایگاه امریکا را در منطقه با موشک های نقطه زن نابود می کند و تروریست های امریکایی و مزدوران انگلیسی که وارد آب های ایران می شوند با خفت به اسارت می گیرد.

وی تشکیل حکومت اسلامی را آرزوی تمامی انبیای الهی و ائمه معصومین در طول تاریخ بشریت عنوان کرد و گفت: این آرزو را امام راحل(ره) با پشتوانه مردم بصیر تحقق بخشید و امروز بیش از چهل سال تداوم یافته است و مردم وفادار ایران اسلامی نیز در این مدت در برابر تمامی توطئه ها و تحریم های استکبار مقاومت کردند و پیروز و سرافراز هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیش از چهل سال اداره جامعه توسط دین افزود: امروز مردم هوشیار و وفادار ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات پایه های انقلاب اسلامی را تحکیم کرده و نمایندگانی که موجب تقویت جبهه مقاومت می شوند را برگزیند.

مردم انقلابی چالوس در مسیر راهپیمایی تعیین شده با وجود هوای بسیار سرد و بارش برف از ساعات اولیه صبح حضور داشتند تا حماسه‌ دیگری در برگی از تاریخ انقلاب خلق کنند.

اقشار مختلف مردم چالوس با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند و یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر ‌دادند.

 در پایان قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت و حاضران با شعار الله اکبر مفاد آن را تایید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.