به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز اوج انقلاب اسلامی، عزت، افتخار و شرف مردم ایران برای تحقق وعده‌های الهی و روز عزت مردم ایران در مقابل کفر و استکبار است.

وی افزود: این حماسه‌ای که دنیا شاهد آن است، شوق و اشتیاق مردم این سرزمین خوگرفته با مکتب سلیمانی را نشان می‌دهد که در زیر باران شدید برای تجدید بیعت با اهداف این انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پا به عرصه گذاشته‌اند.

معاون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این ایستادگی و مقاومت بی نظیر مردم در مقابل ناملایمت های روزگار و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابرفتنه های دشمنان شده است.

احدی با اشاره به استمرار ۴۱ ساله راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: رمز و راز پویایی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در مقابل انقلاب‌های، دیگر ایستادگی مردم پای ارزش‌های انقلاب است و این ارزش‌ها در جهان حرکت آفرین شده است.

وی با اظهار اینکه حال که انقلاب اسلامی ایران به پختگی وبلوغ خود دست یافته و رهبر انقلاب در منشور انقلاب در گام دوم برای رسیدن به اهداف رهبر کبیر انقلاب اسلامی به آن اشاره کرده است، گفت: باید به این منشور جامه عمل پوشاند و بیانیه گام دوم انقلاب را تمام اقشار سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی افزود: وظیفه امروز مردم انقلاب بازخوانی رسالت بزرگ انقلاب است که ۴۱ سال برابر فراز و نشیب‌های فراوانی ایستادگی کرد تا ریشه‌های درخت انقلاب تنومند شود و برابر فتنه‌های دشمنان سرفرود نیاورد وشاگردانی چون حاج قاسم سلیمانی را برای آرامش منطقه تربیت کرد تا بتواند معادلات دشمن را برابر فتنه داعش از بین ببرد.

اوحدی یادآور شد: ملت ایران قدردان خون شهدا و نعمت بزرگی است که در سایه این خون باعث اقتدار این نظام اسلامی شده است.

معاون پارلمانی وزیر آموزش وپرورش درپایان سخنانش ازسرفصل جدید مکتب سلیمانی در کتاب دانش آموزان خبر داد و افزود: امید داریم این مکتب باعث تحولات عظیم در جهان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1351243
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.