سردار احمد وحیدی روز سه شنبه در آیین باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان تنکابن که در مصلی این شهر برگزار شد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با تمام قوا به مقابله پرداختند و توطئه های زیادی را ایجاد کردند که اگر یکی از آنها بر علیه یک کشور اعمال می شد، آن کشور را نابود می ساخت.

وی اظهار داشت: تجزیه طلبی ، کودتا ، جنگ تحمیلی ، تحریم ، فشارهای اقتصادی و ... از جمله اقداماتی بود که جهان استکبار بر علیه انقلاب اسلامی به کار گرفت اما با بصیرت مردم و رهنمود های امام (ره) و رهبری تمامی انها خنثی شد.

وحیدی با بیان اینکه در مرحله سوم انقلاب باید با قدرت در برابر دشمن بایستیم و با آن مقابله نماییم، خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) سیاستمداری ژرف اندیش ، مبارزی نستوه ، یگانه دوران و رهبری بزرگ بود که در اوج مظلومیت با اقتدار توانست بزرگترین انقلاب مردمی جهان را به پیروزی برساند و معنویت را در زندگی انسان ها زنده نماید.

وی خاطر نشان کرد: در زمانی که معنویت در دنیا به حداقل رسیده بود امام خمینی (ره) توانست آن را بار دیگر احیاء نماید و کشور ایران را از قعر ذلت به اوج عزت رساند و جهان بینی توحیدی را در کل دنیا گسترش دهد.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه به شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام و رهبری بود که در طول ۴۱ سال گذشته خدمات ارزشمند و ماندگاری برای انقلاب اسلامی به همراه داشت.

وی تصریح کرد : انقلاب اسلامی زنده است چون مردانی همچون سردار سلیمانی را تربیت کرد و توانست پیام انقلاب را به جهان برساند.

رییس کمیسیون دفاعی امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ایران اسلامی متکی به امداد غیبی است، افزود: دشمن از سیلی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب خورده است کاملا گیج است به گونه ای که نتوانست حتی در برابر آن موضع گیری نماید.

به گفته وحیدی ،  امروز جبهه حق در برابر جبهه باطل قرار گرفته و بر اساس وعده الهی پیروز این نبرد جبهه حق خواهد بود .

وی خاطر نشان کرد: ایستادگی ایران اسلامی در برابر امریکا که بر گرفته از ایمان و اتکا به اهل بیت (ع) و امام (ره) و رهبری است برای بسیاری از کشورها تعجب انگیز است و نمی توانند آن را به درستی درک نمایند.

وحیدی به انتخابات پیش روی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود : ملت بزرگ ایران در این برهه حساس با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای بار دیگر نشان خواهند داد که دست از آرمان های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت و همچنان پیرو ولایت هستند.

وی یادآور شد : دشمنان تلاش دارند تا مردم را از رای دادن ناامید و منصرف سازند اما ملت دشمن شناس و با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود بار دیگر توطئه های آنها را خنثی خواهد نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.