به گزارش ایرنا، ‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان اظهار داشت: جمهوری یعنی اینکه آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود نقش اساسی داشته باشند و می بینیم در کشور ما این گونه است.
وی با بیان این که به دنبال جمهوری پسوند اسلامی هم آمده است افزود: ملت ایران مسلمان و پیرو مکتب اسلام هستند و سمت و سوی حکومت هم بر مبنای مکتب اسلام است.
وی با اشاره به این که در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم هستیم بیان کرد: نامزدها و هواداران باید از تخریب همدیگر پرهیز کنند که این کار با مکتب اهل بیت سازگاری ندارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در انتخابات شورای شهر و روستا مردم عده ای را برای سیاست گذاری و اداره شهر و روستا بر می گزینند که نقش مهمی در توسعه و ارائه خدمات به مردم دارند.
وی اظهار کرد: مردم باید به کسانی رای دهند که ضمن داشتن شرایط عمومی، دارای تخصص و تجربه در مدیریت شهر و روستا باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات و دخالت های آمریکا در کشورها گفت: آمریکا بعنوان مدعی حقوق بشر در هفته گذشته بعد از پیروزی ارتش و نیروی مردمی عراق در جنگ با داعش در موصل، منطقه های مسکونی موصل را به بهانه مبارزه با داعش بمباران کرد.
امام جمعه کاشان ادامه داد: رئیس ستاد فرماندهی ارتش آمریکا به صراحت گفته است که باید با ایدئولوژی انقلابی ایران مقابله کرد و او ایران را تهدید کننده منافع آمریکا برشمرده است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.