به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «حسن روحانی»، رییس جمهوری، با ارسال پیامی درگذشت آیت الله نورالله طبرسی را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان مازندران و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

رییس جمهوری در این پیام تسلیت آورده است: رحلت عالم پارسا آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

وی خاطر نشان نمود: این عالم وارسته و مردمی، عمر پربرکت خود را خالصانه وقف ترویج ارزش‌های اسلامی و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در آن دیار کرد که بی‌شک مردم انقلابی و متدین این استان قدردان خدمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان خواهند بود.

روحانی ادامه داد: اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان مازندران و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

به گزارش ایرنا آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری، امروز شنبه دار فانی را وداع کرد.

امام جمعه سابق ساری و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هنگام فوت در بیمارستان ساسان تهران بستری بود. آیت الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت. وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری "به جهت بیماری و نبود توان جسمانی" استعفا کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.