به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در دیدار اعضا و برخی دانش آموزان مدرسه پلکان ساری وابسته به سازمان انرژی اتمی کشور با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: دانش آموزان باید خود را برای روزهای مهم و سرنوشت ساز آماده کنند.

وی با تاکید بر تقویت دینی، ارزشی، آموزشی و علمی دانش آموزان تصریح کرد: مشکلات و موانع فراروی آموزشی با همکاری نهادهای مرتبط باید به حداقل رسد.

وی با عنوان اینکه باید مراقب دشمن بود تا سرمایه‌های علمی که سال‌ها روی آنان سرمایه گذاری شده است، را از ما نگیرند، افزود: دشمن می‌خواهد برای پیشبرد برنامه‌های استعماری از سرمایه‌های علمی استفاده کند و نگاه ابزاری به این بخش دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای تربیت دانش آموزان، ایجاد شغل و رفاه مناسب تلاش‌های زیادی کرده است، راه اندازی مدارس خاص نظیر پلکان سازی را موهبتی نیکو دانست و گفت: باید زمینه بهره برداری مناسب از این مراکز فراهم شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی به دانش آموزان توصیه کرد تا تقوا و انجام واجبات را سرلوحه قرار دهند و افزود: دانش آموزان باید با مسائل داخلی و خارجی آشنا شوند تا راه درست را پیدا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1345700
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.