حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش رودبار قصران اظهار داشت: بنده از مسئولان بابت اجرای قانون ممنونم؛ قانون باید بدون ملاحظه اجرا شود و کوه خواری، زمین خواری، تجاوز به حرائم رودخانه ها و ویژه خواری از بین برود.

وی افزود: اما مسأله ای که باعث تکدر خاطر مردم ما می شود این است، چرا ضعیف کشی؟ چرا فقط کوچک ها را می بینید؟ چرا ساختمان های عریض و طویلی که پایهٔ آنها در رودخانه بنا شده را تخریب نمی کنید؟

به گزارش ایرنا، در هفتهٔ اخیر اداره منابع آب نسبت به تخریب تعدادی از ساخت و ساز های غیرمجاز در شمشک اقدام کرده بود.

خطیب جمعه رودبار قصران تصریح کرد: اگر قرار بود پلی که مردم بیش از ۴۰ سال است از آن استفاده می کردند را تخریب کنید به این علت که امنیت ندارد، خب  مسئولان شهرستان و بخش را توجیه کنید! فرماندار را در جریان بگذارید!

حسنی یادآور شد: ایجاد این حساسیت ها در آستانهٔ دهه فجر بی سلیقگی است؛ اگر میخواهید اقدام کنید اقدام عادلانه داشته باشید و از دم تخریب کنید، چرا یک بیغوله را می زنید و یک جا که مالکانش ارتباطات قوی دارند نمی زنید؟!

امام جمعه رودبار قصران بیان داشت: بارها مردم به ما مراجعه کردند که حاضریم خودمان حریم رودخانه را ساماندهی و آزادسازی کنیم اما باید همه این کار را انجام دهند.

وی گفت: اگر قانونی تخریب کردید ما اعتراضی نداریم اما این یک بام و دو هوا معنا ندارد! ساختمان های لاکچری غیرقانونی را هم خراب کنید. آنچه دل مردم را به درد می آورد و اعتماد مردم به نظام که بزرگترین سرمایهٔ اجتماعی است را لکه دار می کند این تعارضات است.

رودبار قصران به مرکزیت فشم یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.