علی شادمان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آزادسازی سواحل گفت: توفیق بزرگ ما در سال جاری، آزادسازی ساحل بالای ۶ کیومتر طول ساحل بوده که فقط در شهرک آکام شهر ایزدشهربیش از ۱ کیلومتر عقب نشینی صورت گرفته و ۳۰ هزار متر در اختیار مردم قرار گرفته و توانست رتبه نخست را در میان دیگر شهرستان‌های استان مازندران کسب کند.

وی با اشاره به کلنگ زنی پردیس سینمایی در نور گفت: ۲۰ پردیس برای کل کشور در نظر گرفته شد و این سهم در استان مازندران به شهرستان نور اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه ۶۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۳۲ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود، افزود: به دلیل محدودیت‌های ایام انتخابات، بسیاری از پروژه‌ها از جمله ورزشگاه شهید عباسعلی ناطق نوری، پل سلیاکتی بخش مرکزی، پل کلیک بخش بلده، انتقال آب رویان درایام مابین هفته دولت و دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: شهرستان نور از جمله شهرستانهایی بوده که بیشتر از دوران غیرتحریم و شرایط فروش نفت، درآمد قابل توجهی داشته و شاهد توسعه روز افزون بوده است.

وی افزود: اگر همه اقدامات زیرساختی، عمرانی و اقتصادی دولت را ببینیم، فقط امسال نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری، عملیات عمرانی انجام شده که از ان جمله می‌توان به اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به بلده و همچنین اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از سوی مخابرات برای پوشش نقاط کور تلفن همراه بوده است.

شادمان خاطرنشان کرد: در حوزه درمانی سه پروژه مهم احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، ساخت ساختمان جدید بخش دیالیز و بازسازی و افزایش بنا ساختمان اورژانس نیز مستمر و باسرعت در حال انجام است.

این مسئول همچنین، احداث پل غیرهمسطح پس از بازگشایی ۸۰۰ متر از کمربندی رویان، گازرسانی به بخش میانبند و روکش آسفالت بیش از ۲۵۰ کیلومتر در شهرستان را از دیگر اقدامات در حال اجرای این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.