احمد حسین زادگان روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت ایران خودروی مازندران در منطقه رجه بابل بیان کرد: در حال حاضر احداث خطوط ریلی برای شرکت ایران خودروی مازندران یک ضرورت است که در سفر پیش روی رییس جمهور به مازندران به عنوان مصوبات و برنامه های سفر گنجانده خواهد شد.

وی افزود: این طرح را می توان در قالب سرمایه گذاری شرکت ها و حمایت بانک ها به مرحله اجرا درآورد که به طور جدی در سفری که رییس جمهور به استان خواهد داشت آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت ایران خودروی مازندران باید از حداکثر ظرفیت تولید خود بهره گیرد و در روزهای اخیر شرایط به گونه ای است که می توان این امر را به خوبی انجام داد.

وی گفت: در یک مقطعی در سالجاری شرکت ایران خودرو با چالش هایی روبرو بوده است که خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده مشکلات پیش رو مرتفع شده است.

استاندار مازندران همچنین بیان کرد: صنعت خودروسازی نقش زیادی در ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مازندران دارد که ما نباید به راحتی از این ظرفیت غافل شویم.

وی گفت: مشکل سند دار شدن شرکت ایران خودروی مازندران هم قابل پیگیری و حل است که به معاونان مربوطه دستور پیگیری این مشکل داده شد.

حسین زادگان ادامه داد: از طریق فرماندار بابل به طور مرتب پیگیر رفع مشکلات و روند تولید شرکت ایران خودروی مازندران در بابل می باشم و استان نسبت به حل مشکلات این شرکت اهتمام جدی دارد.

شرکت ایران خودروی مازندران در سال ۱۳۸۹ با تولید روزانه سه دستگاه خودروی سمند و ۳۵ نیروی کار فعالیت خود را آغاز کرده است که در حال حاضر روزانه ۲۰۰ دستگاه خودرو تولید می کند و ۵۰۰ نیروی کار فعال در شرکت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.