رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این مراسم با بیان اینکه نامگذاری سردار سلیمانی در مرکز جهاد دانشگاهی اثرات فراوانی دارد ، گفت : سردار حاج قاسم سلیمانی اصل جهاد و تلاش بوده است بنابراین پر کردن جای خالی ایشان کار دشواری است.

حجت الاسلام محمد رحیمیان با اشاره به اینکه مزین شدن نام سردار در این مجموعه باید دارای پیامدهای فراوانی باشد گفت : مرکز جهاد دانشگاهی باید به صورت حقیقی و واقعی نام سردار سلیمانی را به شایستگی  حفظ کند که این امر هم  حاصل تلاش شبانه روزی همه در این مجموعه است .

وی با تاکید بر اینکه مزین شدن نام سردار سلیمانی در این مجموعه نباید ضایع شود ، افزود : مجموعه افراد در جهاد دانشگاهی باید با خدمت  و تلاش خالصانه برای رضای خدا کار کنند .

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در این مراسم گفت : گام دوم انقلاب عامل عزت و سربلندی انقلاب اسلامی در مدیریت جهادی است و ما باید راه شهدا را در بعد علمی کشور ادامه دهیم .

واحد عبدالهیان با اشاره به اینکه رونمایی از نام سردار در این مجموعه را در عمل به اثبات خواهیم رساند ، افزود :  در مجتمع سردار شهید سلیمانی واحد جهاد دانشگاهی چند طرح اعم از تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا ، گردشگری مزرعه ، اسانس گیری گل نرگس ، طرح تلفیقی ماهیان خاویاری و مزرعه غاز مولد در حال پیگیری است .

وی با بیان اینکه بعد از سه سال تلاش و پژوهش همکاران جهاد دانشگاهی امروز طرح پایلوت نیمه صنعتی تکثیر و پرورش ریز جلبک به بهره برداری رسیده است  ، افزود :  جهاد دانشگاهی این آمادگی را هم دارد تا فاز صنعتی این طرح را در کشور راه اندازی کند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.