به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با عنوان «گلبانگ انقلاب» همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد.
12 تا 22 بهمن ماه دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده، 12 بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن آغاز ایام الله دهه فجر و 22 بهمن نیز سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
همه ساله همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نواخته می شود که این آیین نمادین نیز امروز در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
امسال به دلیل مقارن شدن روز 12 بهمن‌ماه با پنجشنبه و تعطیلی مدارس، آیین گلبانگ انقلاب و نواختن زنگ انقلاب در مدارس، امروز(شنبه) برگزار شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با 12 بهمن و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن، زنگ انقلاب در آیینی نمادین با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در دبستان رفاه منطقه 12 تهران نواخته شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه جوان معبودی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.