روابط عمومی این اداره کل در اطلاعیه ای که روز شنبه منتشر کرد ، یکی از مراحل مهم مورد نیاز برای پذیرفته شدگان را معاینه پزشکی برشمرد و تاکید کرد: به همراه داشتن نتیجه آزمایش پزشکی یا کلینیکی یک سال اخیر جهت انجام فرایند معاینات پزشکی الزامی است.

در این اطلاعیه با اعلام آغاز انجام مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول ، تاکید شده است که داوطلبان حتما نسبت به تکمیل بودن مدارکشان اطمینان یابند تا خللی در طی مراحل ایجاد نشود.

اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله نخست آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش به صورت چند برابر ظرفیت هفته پیش اعلام و قرار شد مراحل بعدی از جمله مصاحبه و تکمیل مدارک را ادارات کل استانی انجام دهند.

سهمیه استخدامی آموزش و پرورش مازندران ۴۰۷ نفر است که قرار است از میان ۶۷۲ نفری که در مرحله اول نامشان اعلام شد، پس از انجام مصاحبه و دیگر مراحل قانونی در ۳۲ رشته شغلی جذب و به عنوان نیروی قراردادی مشغول کار شوند.

همچنین مازندران چهار سهمیه خاص نیز دارد که از میان داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران ، آزادگان و همچنین معلولین جذب می شوند.

آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که داوطلبان می توانند برای مطلع شدن از جزییات بیشتر به سامانه اینترنتی این نهاد آموزشی به آدرس  http://mazand.medu.ir  مراجعه کنند.

وزارت آموزش و پرورش پیش از این مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان مرحله اول را شامل ۲ صفحه کپی از فرم اطلاعات فردی ، الصاق عکس به هر یک از برگه ها ( جمعا سه قطعه عکس ) ، تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی اعلام و تاکید کرده بود که این مدارک باید در زمان مصاحبه استخدامی تحویل نماینده هسته گزینش شود.

آموزش و پرورش مازندارن در حال حاضر دارای ۳۶ هزار نیروی انسانی است که از این تعداد ۷۰ درصد معلم هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.