حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : امروز ائتلاف مردمی منطقه ای بر محوریت مقاومت و نفرت از آمریکا شکل گرفته است و محبوبیت مقاومت بیشتر شده است .

وی با اظهار این که شهید سلیمانی با اجازه و دستور ولایت و رهبری ، جهاد با دشمن واقعی را انجام داد ، گفت : سپهبد قاسم سلیمانی ویژگی تقوا و جهاد با دشمن واقعی را با هم داشت .

امام جمعه ساری افزود : هرچقدر جهاد طولانی تر و زحمت آن بیشتر باشد ارزش ان بیشتر است و جهاد سپهبد سلیمانی چنین ویژگی داشت. ایشان چهار دهه حضور در جبهه و ۲ دهه سابقه جبهه به عنوان مدافع حرم را داشت .

وی با تشکر از حضور مردم ایران و عراق در تشیع جنازه شهدای مقاومت و برگزاری راهپیمایی ها در اقصی نقاط کشور ، افزود : مازندرانی ها نیز در این مراسم ها به خوبی شرکت کردند .

محمدی لایینی با اظهار این که مصوبه مجلس شورای مبنی بر انتقام سخت کافی نیست ، گفت : باید مصوبات قبلی در باره معاهدات خارجی را پس بگیرند .

وی از پارلمان عراق تشکر کرد و افزود : پارلمان عراق با مصوبه اخراج نیروهای آمریکایی ، نخستین گام در برخورد با این کشور انجام داد .

امام جمعه ساری همچنین با قدردانی از حمله موشکی به پایگاههای نظامی آمریکا در عراق ، گفت : در ماجرای موشک باران بزرگترین مرکز فرماندهی دشمن منهدم شد و می توانستیم تلفات بیشتری بگیرد و ۴۰۰ کشته و زخمی را داشت .

وی افزود  : بعد از ترور سپهبد شهید سلیمانی هم  رهبری و هم ترامپ سخنرانی و اعلام موضع کردند ولی مقایسه ۲ سخنرانی مقام معظم رهبری و ترامپ می بینیم که رییس جمهوری آمریکا با صدای لرزان حرف هایی را زد .

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام این که حضور باشکوه مردم در تشییع جنازه یک نوع رفراندوم است و مردم از یک شخصیت انقلابی تجلیل کردند ، گفت : موشک باران پایگاههای آمریکا برای دولت های منطقه این پیام را دارد که به آمریکا دلخوش نکنند، چرا که این کشور نمی تواند از خود دفاع کند تا اینکه به مسایل منطقه کمک کند .

در نماز جمعه امروز ساری ، " رمضان پورقاسم " به عنوان مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر معرفی شد. پیش از این مهدی مستشرق به مدت ۲۵ سال در این سمت فعالیت می کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.