آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافزار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد جامع شهر تنکابن برگزار شد، افزود: شهید سلیمانی همیشه خود را سرباز ولایت می دانست که نشان از بصیرت فاطمی او داشت و در غوغاسالاری ها هیچگاه از خط حق خارج نمی شد.

وی با بیان اینکه آزاده های عالم باید قدردان حاج قاسم سلیمانی باشند ، اظهار داشت : شهید قاسم سلیمانی به همان جرمی که حضرت علی (ع) را کنار زدند ، توسط استکبار جهانی کنار زده شد و آن جرم قاطعیت در مسیر حق بود.

خاتمی افزود : دشمنان اسلام به همان جرمی که حضرت علی (ع) را شهید کردند به همان جرم سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و جرم او قاطعیت در مسیر حق بود.

امام جمعه موقت تهران بخشی از رشادت ها و دلاورمردی های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش را تشریح کرد و بیان داشت : داعش در ابتدای ظهورش تا ۶۰ کیلومتری بغداد رسیده بود و اگر پایتخت عراق را تصرف می کرد به دنبال ورود به ایران بود ، اما سردار سلیمانی و جبهه مقاومت با رشادت های خود آنها را عقب راندند و برای همیشه نابود کردند.

وی افزود : شهادت سردار سلیمانی خون میلیون ها انسان آزاده را به جوش آورده است و آنها به خونخواهی این شهید بزرگوار برخاسته اند و لرزه به اندام دشمنان افتاده است.

خاتمی گفت : حضور پر شور مردم در تشییع باشکوه پیکر پاک و مطهر شهید سلیمانی و همرزمانش نشان داد که ملت ایران اسلامی همچنان پشت رهبرشان هستند و از آرمان های انقلاب و شهدا دفاع می کنند.

سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی المهندس و هشت نفر از همراهانشان  بامداد جمعه ۱۳ دی ماه جاری براثر حمله پهباد دولت تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه شهر بغداد به شهادت رسیدند.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران ۵۷۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.