پیش از این کمربندی غربی ساری، میدان بزرگ بابل، نوشهر و یکی از خیابان های شهر جویبار به نام این سردار سرافزار اسلام مزین شد و پیش بینی می شود در روزهای آینده نیز اماکن دولتی و غیر دولتی بیشتری در این خطه شمال کشور به نام سردار دلها مزین شود.
تاکنون دهها خیابان و میادین، ورزشگاهها و فرودگاههای کشور برای پاسداشت خدمات سپهبد شهید سردار سلیمانی به نام ایشان مزین شد و این رویه همچنان نیز ادامه دارد.
مجتمع  تحقیقاتی جهاد دانشگاهی مازندران در منطقه چپکرود شهرستان جویبار به مساحت حدود ۸۰ هکتار است که تاکنون چندین طرح تحقیقاتی در این مجتمع عملیاتی شد که بزودی در این مجتمع تحقیقاتی اولین پایلوت نیمه صنعتی تولید جلبک که طرح زیست فناور نیز تلقی می شود به بهره برداری برسد.
در این مرکز همچنین طرح های تحقیقاتی در زمینه  پرورش و اسانس گل نرگس، اجرای طرح گردشگری مزرعه، بهینه سازی کشت برنج، مطالعات و پرورش ماهیان خاویاری و گرم آبی در دست اجراست.
سپهبد سردار قاسم سلیمانی به همراه فرمانده سازمان حشد الشعبی عراق و ۸ تن از همراهانشان  روز جمعه ۱۳ آبان در حمله تروریستی موشکی پهباد دولت تروریستی آمریکا مستقر در منطقه  در نزدیک فرودگاه این کشور که حفاظتش نیز بر عهده نیروهای آمریکایی قرار دارد، به شهادت رسیدند.
پیکر سردار سلیمانی پس از چهار روز تشیع در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم امروز سه شنبه ۱۷ دی ماه در شهر کرمان در حال انجام است و قرار است تا پیکر این شهید سرافراز ایران در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهیدش محمدحسین یوسف الهی به خاک سپرده شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.