سردار حسین نوعی اقدام شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد فاطمه الزهراء بابل بیان کرد: ایران با سرنگونی پهباد متجاوز آمریکا که به حریم هوایی ایران نفوذ کرده بود قدرت خود را به رخ این کشور کشیده و توان هوایی آمریکا را به سخره گرفته است.

وی گفت: آن چیزی که حیرت جهانیان را برانگیخت ایران با موشک بومی به نام سوم خرداد توانست پهباد آمریکا را سرنگون سازد.

وی اظهار داشت: آمریکا در یک مقطعی کشور روسیه را تحت فشار قرار داده بود تا پدافند هوایی اس ۳۰۰ و یا اس ۴۰۰ را در اختیار ایران قرار ندهد تا پهباد های جاسوسی این کشور استکباری براحتی بتواند در ایران نفوذ کند.

همرزم شهید سلیمانی بیان کرد: اما خادمان شما ملت بزرگ ایران توانستند با طراحی سامانه دفاعی و موشک سوم خرداد این قدرت دفاعی را بومی کرده و حیرت جهانیان را برانگیزد.

وی در بخش دیگری گفت: آمریکا قصد داشت با برکناری بشار اسد کمر مقاومت در سوریه و لبنان را بشکند و اسرائیل را در تحقق شعار از نیل تا فرات یاری کند.

نوعی اقدام اظهار داشت: سردار سلیمانی با اخلاص و نبوغ نظامی خود اجازه نداد آمریکا در سوریه به اهداف شوم خود دست یابد و کمر داعش را که دست پرورده آمریکا بود را در این کشور و در عراق شکسته است.

وی گفت: قاسم سلیمانی پوزه آمریکا را با شکست داعش برزمین زده و اجازه نداد تا این کشور استکباری آرزوهای دیرینه اسرائیل را در تجاوز بیشتر به خاک مسلمانان تحقق بخشد.

همرزم شهید قاسم سلیمانی، بارزترین ویژگی سردار سلیمانی را ایمان دانست و اظهار داشت: اگر این سردار سرافراز اسلام در ابعاد مختلف ممتاز بوده است همه قدرتش را از خداوند گرفته بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.