مراسم بهره برداری از این طرح درمانی بخش قلب بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل با ۲۵ تخت که توسط خیر قدرت الله صمدی تبار سرمایه گذاری شده بود  با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و  آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و  آموزش پزشکی در مراسم افتتاح این بخش گفت: خیرین گرانقدر در این شرایط سخت کمک کار دولت هستند که در کل کشور طرح های زیادی توسط خیرین در حال انجام می باشد.

جان بابایی بیان داشت: بزرگترین خدمتی که ما می‌توانیم به خیرین داشته باشیم این است که موانع دولتی را از سر راه این خیرین برای انجام کارهای خیرخواهانه  برداریم.

وی افزود:  اگر موانع اداری پیش روی خیرین حوزه سلامت برداشته شود شاهد سیل عظیمی از طرح های خیرساز در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود .

وی اظهار داشت:  همه ما موظفیم که مشاوره های لازم را به خیرین حوزه سلامت  ارائه کنیم تا سرمایه های آن ها  در جاهای درست هزینه شود.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و  آموزش پزشکی گفت : امروز بیمارستان ها  در جهان  بیمار محور اندازه گیری نمی شوند بلکه مردم محور هستند که این امر هم باید در ایران به صورت جدی مد نظر باشد .

بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل دارای بیش از ۲۰۰ تخت است.

بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل مرکزی دانشگاهی است که در سال ۱۳۰۷ هجری شمسی تاسیس شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.