آیت الله "مصطفی علماء" چهارشنبه شب در دیدار با مسوُولان ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان‌های شمال غرب و غرب کشور، با اشاره به عظمت قرآن کریم افزود: قرآن را زمان تفسیر می‌کند، یعنی برای همه دوران و مردم حرف تازه دارد.

او در مورد عظمت عترت نیز تاکید کرد: عترت در کنار قرآن سرمایه‌های مسلمانان هستند و عترت چون از سرچشمه وحی نوشیدند، سخنانشان همان سخنان رسول خدا (ص) است.

عدالت را به برکت اسلام می توانیم در جهان اجرا کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین در آیین تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  گفت: به برکت اسلام ناب محمدی(ص) می‌توانیم عدالت را در عرصه جهان پیاده نماییم.

آیت الله علماء افزود: تبلیغ کار بسیار مهم و اساسی و اصولی است، لذا اگر ما روحانیون بتوانیم از طریق تبلیغات، اسلام ناب را پیاده کنیم ، بسیار کار مهم و همه جانبه‌ای را انجام داده‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امروزه دنیا از اسلام ناب حساب می‌برد، بنابراین باید برای رسیدن به این هدف بزرگ و مقدس از توانمندی‌های جوانان استفاده حداکثری ببریم.

آیت الله علما تاکید کرد: امروزه نگاه دنیای اسلام به ایران است، لذا باید کاری کنیم که مرکز ثقل تشنگان اسلام در سراسر جهان باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت درک پیام شهدا تصریح کرد: ما نسبت به شهدا و خانواده‌های معظم شهدا بدهکار هستیم، اگر نسبت به این عزیزان کوتاهی کنیم خداوند از ما نمی‌گذرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.