احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در نشست با تولیدکنندگان یازدهمین نمایشگاه الکامپ در مازندران گفت: برهیچکس پوشیده نیست و نباید باشد که تحریم های ظالمانه دشمنان چه آسیبی به بخش تولید کشور وارد کرده است.
وی با بیان اینکه شاهد حضور تعداد زیادی از جوانان در عرصه تولید استان و کشور هستیم ، افزود: استقبال و پافشاری نسل جوان برای تولید شگفتی آور و ستودنی است.
استاندار مازندران گفت: نمایشگاه های حوزه دانش بنیان نشان می دهند که نسل جوان امروز کشور و مازندران علاقه ای به واسطه گری نداشته و بیشتر هم و غم خود را بر روی تولید گذاشته اند.
حسین زادگان تاکیدکرد: این روحیه جنگندگی جوانان مسئولیت مدیران را سنگین تر می کند که همواره در کنار آنان باشند و برای حل مشکلات آنان آستین بالا زنند.
استاندار مازندران با بیان اینکه بیشتر مشکلات تولید استان و کشور نرم افزاری و مربوط به قوانین دست و پاگیر است، گفت: مدیران و مسئولان اجرایی از لاک آیین نامه ها و بخشنامه ها خارج شوند و برای حل مشکلات تولید ابتکار عمل به خرج دهند.
وی تاکیدکرد: دولت و تمامی وزارتخانه ها همواره آمادگی خود را برای حل مشکلات تولید اعلام داشته اند پس مدیران می توانند مشکلات تولید را با مواضع بالادستی در میان بگذارند.
یازدهمین نمایشگاه الکامپ آذرماه امسال همراه با پنجمین نمایشگاه فن بازار به میزبانی شهرستان قائمشهر و با حضور تولیدکنندگان و استارتاپ های مازندران برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.