مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این همایش ، گفت: آموزش و پرورش در تبدیل نبوغ دانش آموزان به محصول و در آینده هم در معرفی آنان به بازار کمک خواهد کرد .

عسگری نیکزاد به اجرای طرح شهاب از مقطع ابتدایی در مدارس استان خبر داد و افزود: در این طرح مهارت دانش اموزان شناسایی و در تقویت این نبوغ به دانش اموزان کمک می کنیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه کسانی که حائز رتبه برتر در جشنواره ها و نمایشگاه ها باشند حمایت هایی از طرف آموزش و پرورش به آنان اعطاء خواهد شد ، افزود : کار بازاریابی و جذب سرمایه گذار را برای افراد دارای ایده و استعداد خواهیم داشت .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این همایش ، گفت : کسانی که نخبه می شوند نتیجه تلاش و رحمتی است که خداوند به آنان اعطاء کرده است .

آیت الله علی معلمی با بیان اینکه کسی که نخبه می شود اگر کاری به جامعه نداشته باشد جامعه هم دینی دربرابر آنان ندارد ادامه داد : اگر نخبگان فرصت نخبگی و تلاش خود را در خدمت جامعه قرار دهند ، فرد نخبه هم متعلق به جامعه می شود .

در این مراسم از علیرضا فرجی کوهیخیلی ، دنیا نوذری ، رمضان فکوری ، ایمان صادقی ، کامران قاسم پور ، زهرا مدانلو ، عزت الله اکبری ، آیت الله علی معلمی ، کمیل قاسمی ، حسن یزدانی ، رضا یزدانی ، محمود اسماعیل پور ، زهرا نوریان و مهد حاجی زاده تجلیل به عمل امد.

این همایش با همت شهرداری  و شورای شهر جویبار برگزار شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.