کرمانیان در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل است.
وی با بیان اینکه در طول چهار دهه تلاش، امروز این دانشگاه ، جزو دانشگاه‌های برتر است، افزود: این رتبه را باید در همه واحدهای دانشگاه آزاد گسترش دهیم.
سرپرست جدید دانشگاه آزاد مازندران گفت: آموزش تنها و خلق مدرک، در اواخر دهه ۴۰ میلادی به پایان رسید و در نسل چهارم دانشگاه‌ها باید ببینیم در آموزش، پژوهش، فناوری و رفاه در کجا قرار داریم.
این مسئول تصریح کرد: باید گام‌های بعدی را برای توسعه دانشگاه و تقویت فناوری و پژوهش برداریم تا اتفاق مهمی در این حوزه رخ دهد.
کرمانیان ادامه داد: به همراه افزایش ظرفیت دانشجویان باید حفظ کیفیت را هم مورد توجه قرار دهیم ودانشگاه باید با محیط پیرامون مانند جامعه و صنعت ارتباط برقرار کند.

رشد ۲۲ درصدی جذب دانشجو در مازندران

رییس سابق دانشگاه آزاد ساری در این مراسم اظهار کرد: همه باید در راستای تعالی دانشگاه آزاد گام برداریم.
حسین منصوریان با بیان اینکه عزت دانشگاه را با هیچ چیز معامله نکردم، گفت: اهل معامله نبودم و در بسیاری موارد مقاومت کردم، به کسی هم بدهکار نیستم.
منصوریان یادآور شد: معلم باید اجازه نقد داشته باشد و تکریم شود در غیر این صورت جامعه به سمت انحطاط می‌رود.
وی با بیان اینکه سعی کردم اخلاق‌مداری را حفظ کنم، ادامه داد: دانشگاه آزاد نیازمند حفظ اخلاق است.
منصوریان با اشاره به اینکه میانگین رشد جذب دانشجو در  کشور هشت درصد است، گفت: در دانشگاه آزاد مازندران با رشد ۲۲ درصدی جذب دانشجو مواجه بودیم.

در این مراسم حسین کرمانیان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد مازندران واحد ساری معرفی و حسین منصوریان از مقام ریاست این دانشگاه تودیع شد.

حسین منصوریان از ۲۷ مرداد ماه سال ۹۷ به مدت ۱۵ ماه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، واحد ساری را بر عهده داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.