به گزارش روز شنبه ایرنا، این تفاهم‌نامه همکاری به مدت 2 سال برای گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی به امضای عزیز جوانپور، رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و ابوالفتح ابراهیمی، مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران رسید.
انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه توسعه دانش فنی، انتقال فناوری‌های مورد نیاز، ارایه خدمات علمی نظارتی و مشاوره در موضوعات مرتبط با نیازها و توسعه و بومی‌سازی فناوری‌ها از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
کمک به تربیت و ارتقای علمی کارشناسان شرکت تراکتورسازی برای آشنایی و یادگیری علوم، انجام طرح ‌های پژوهشی در قالب پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی آن ها به سمت نیازها، برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با نیازها و برگزاری نشست و همایش‌های علمی مشترک از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
بهره‌مندی از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان، همکاری برای انجام بازدیدهای علمی دانشجویان و استادان از بخش‌های مختلف شرکت تراکتورسازی، انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز، راه‌اندازی و تکمیل و تجهیز مراکز آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی مورد نیاز طرفین از محورهای دیگر همکاری در این تفاهم‌نامه است.
شرکت تراکتورسازی ایران با حدود نیم قرن سابقه از قدیمی ترین و بزرگ ترین واحدهای تولیدی و صنعتی مادر در آذربایجان شرقی است.
دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز با بیش از 20 هزار دانشجو از بزرگ ترین مراکز علمی دانشگاهی کشور محسوب می شود.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.