تیم شهروند مقاومت جویبار دیروز جمعه موفق شد با برتری مقابل حریفان خود در اصفهان عنوان قهرمانی لیگ دسته سوم کشور را از آن خود کرده و به لیگ دسته ۲ صعود کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهروند مقاومت جویبار در حاشیه مراسم استقبال همشهریانش از او و اعضای تیم به خبرنگاران گفت: مسابقات فوتسال دسته ۳ بانوان کشور به میزبانی نطنز اصفهان و در قالب دو گروه انجام شد که تیم ما از گروه بی به عنوان تیم دوم صعود کرد و در بازی مقابل تیم آرمینه تهران  با نتیجه ۲ بر ۱ به فینال راه یافت و در نهایت در فینال مقابل تیم قزوین قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر ۱ موفق شد تا به لیگ دسته دوم صعود کند.

زهرا مدانلو با اشاره به وضعیت فوتسال بانوان شهرستان جویبار، افزود: خوشبختانه شورای شهر ، شهرداری و همچنین محمود فکری بازیکن سابق تیم ملی از تیم ما حمایت مالی می کنند و همین وضعیت باعث می شود تا ما به آینده بازی هایمان خوشبین باشیم .

وی با ابراز رضایت از بازیکنانش در طول مسابقات لیگ دسته سوم ، گفت: برای شروع فصل لیگ دسته دوم حداقل سه بازیکن باتجربه به تیم اضافه میکنم تا بتواینم لیگ دسته دوم را با موفقیت و صعود به لیگ دسته یک ادامه دهیم.

مراسم استقبال از بازیکنان و مربی تیم شهروند مقاومت جویبار با حضور مسئولین شهرستانی در میدان کشتی شهرستان جویبار برگزار شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.