به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، این مسابقات امسال به میزبانی شهرداری قروه با حضور ۶ تیم در سالن ۷ تیر این شهر برگزار شد.
پس از قرعه کشی تیم های حاضر به ۲ گروه ۳ تیمی تقسیم شدند که شهرداری سقز با تیم های مریوان و سنندج هم گروه شد.
بر اساس این گزارش، در بازی اول کارمندان فوتسالیست سقزی با ارائه بازی خوب توانستند شهرداری مریوان را ۳ بر ۲ مغلوب کنند و در بازی دوم که جدال برای سر گروهی بود، تیم سقز نتیجه را به شهرداری سنندج واگذار کرد و با کسب رده دوم جدول حریف تیم اول گروه یک شد تا در بازی نیمه نهایی حریف بیجار شود.
شایان ذکر است: در بازی نیمه نهایی فوتسالیست های شهرداری سقز در یک بازی سنجیده توانستند بیجار را ۵ بر ۳ شکست دهند و حریف تیم میزبان در بازی فینال شدند.
در بازی فینال و در حالی که تمام شرایط میزبانی برای قهرمانی قروه آماده بود، تیم کارکنان فوتسالیست شایسته شهرداری سقز در یک بازی با برنامه و حساب شده توانستند با ۲ گل تیم میزبان را در خانه شکست دهند و کاپ قهرمانی را دوباره به سقز باز گردانند.
تیم شهرداری سقز با کسب قهرمانی در سال جاری،در مجموع با 3 عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک بار عنوان سوم در سال های گذشته، توانست عنوان پر افتخارترین تیم در این مسابقات را از آن خود نماید.
سردار دوغی، امیرزارع زاده، علی سالمی، کامران کریم قاسم پور، حسین مسلمی، امید ریحانی، محسن حمیدی، شیرکو پورشامحمد، حیدر فتحی، محمد احمدیان بازیکنان تیم شهرداری سقز در این مسابقات بودند. همچنین ئه هون اردلان (سرمربی)، جمیل یزدانپناه (سرپرست) و خالد عبدی (مربی) اعضای کادر فنی تیم را تشکیل می دادند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 872807
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.