به گزارش ایرنا، دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان کشور امروز /چهارشنبه/ با حضور پرشور تماشاگران در سال 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری جوان ارومیه در ست اول(دست اول) این دیدار توانست 25 بر 22 لاستیک بارز کرمان را مغلوب خود کند.
اما تیم لاستیک بارز کرمان در ست دوم با هدف پیروزی وارد میدان شد و توانست با نتیجه 25 بر 19 پیروز میدان شود.
تماشاگران در ست سوم این دیدار یک بازی مهیج را تماشا کردند و با تشویق های خود به تیم شهرداری جوان روحیه دادند اما این تیم لاستیک بارز کرمان بود که ست سوم را نیز با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد.
بازی در ست چهارم جدال تنگاتنگی با دفاع های مناسب و حمله های سرعتی همراه شد در این گیم بازی به دلیل اعتراضات به نحوه قضاوت داوران بازی چند دقیقه ای به حالت تعلیق در آمد اما در ادامه در یک رقابت پا به پا شهرداری جوان توانست با نتیجه 25 بر 22 لاستیک بارز کرمان را در گیم چهارم مغلوب کند و بر این اساس بازی به ست پنجم کشیده شد.
بازیکنان شهرداری جوان ارومیه در ست پایانی این دیدار با دفاع های مناسب و حمله های سرعتی نتیجه را در این گیم 15 بر 9 به نفع خود به پایان رساند تا نخستین بازی مرحله نیمه نهایی را 3 بر 2 با پیروزی پشت سر بگذارد.
به گزارش ایرنا، در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک، 16 تیم در 2 گروه حضور داشتند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری می شود که مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار شد.
شهردرای ارومیه در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی خود توانست لاستیک بارز کرمان را مغلوب خود کند.
8135/ 3072/3093
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.