به گزارش ایرنا هفته هشتم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دسته یک کشور جام شهید «محسن حججی» امروز /چهارشنبه 29 آذرماه/ در سالن شهید بابایی قزوین پیگیری شد که تیم شهرداری ارومیه در این دیدار با نتایج 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 16 توانست تیم حریف را شکست دهد.
به گزارش ایرنا در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک، 16 تیم در 2 گروه حضور دارند که گروه اول شامل تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین است.
همچنین تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان در گروه دوم قرار دارند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری می شود که مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم شهردای ارومیه در هفت بازی پیشین خود مقابل شهرداری قزوین، ملوان تهران، راه یاب ملل مریوان و توپگاه بابلسر، کاله جوان آمل و مقاومت مهاباد به پیروزی رسیده و در یکی دیگر از بازی های خود مقابل بیمه رازی نور نتیجه را واگذار کرده بود.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.