طبق اعلام روز دوشنبه دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران، احمد حسین زادگان بر ضرورت برخورد جدی با افراد، ادارات، سازمان ها و بانک‌ های کم ‌کار در سال جاری تاکید و گفت که  اگر فردی از کم کاری دستگاه یا بانکی انتقاد درست یا شکایت کند، به شدت با آن دستگاه یا بانک برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اهتمام دولت به مقوله اشتغال و سرمایه گذاری شاخص‌ های رونق تولید باید روندی افزایشی داشته باشد ؛لذا هیچ توجیهی برای فعالیت نکردن در زمینه رونق تولید قابل قبول نیست.

استاندار مازندران همچنین تاکید کرد که شخص مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان باید در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید حضور داشته باشند و از اعزام معاون و نماینده خودداری کنند.

بنابر گزارش دبیرخانه تاکنون  ۳۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه های تخصصی آن در ۶ ماهه نخست امسال برگزار شد که  برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در این کارگروه ها ۳۳۹ مصوبه به تصویب رسید.

براساس اعلام معاونت امور اقتصادی استانداری مازندران در سال گذشته به تعداد ۲۱۱ فقره پرونده بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید به بانک های استان ارسال و به واحدها پرداخت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.