به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد تسهیل استان با تاکید بر این نکته  که هیچ مصوبه ای نباید بی دلیل بر زمین بماند،افزود: بانک های خصوصی نیز در روند توسعه اقتصادی استان مشارکت موثر داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به این که مصوبات ستاد تسهیل باید خروجی داشته باشد و اثرات آن در اشتغال و تولید متبلور شود، گفت: واحدهای تولیدی نیز باید به تعهدات خود در راستای تسریع در روند تولید در زمان بندی تعیین شده عمل کنند. ‎

حسین زادگان گفت:فرآیند منابع و مصارف و عملکرد بانک ها در حوزه واحدهای تولیدی صنعتی مازندران باید رصد شود و  باید با نظارت درست و پیگیرانه؛ جلوی انحراف منابع بانکی گرفته شود و در این راستا بانک های دولتی و خصوصی باید یکپارچه عمل کنند.

وی تاکید کرد: برای جذب حداکثری و کامل منابع بانک ها در استان، دستگاه های متولی با تمهید و تقویت زمینه های تولید و دستگاه های خدمات رسان با تسهیل امور، اقدام کنند.

استاندار مازندران با بیان این که فرآیندهای دارای اشکال مرتبط با حوزه تولید شناسایی، کارشناسی و اصلاح شود، بیان داشت: دستگاه های اجرایی، کارآفرینان و بانک ها باید با حس تعهد، مسئولیت پذیری و حساسیت نسبت به تسریع در فرآیند اعطا و دریافت تسهیلات و هزینه کرد صحیح آن، اهتمام داشته باشند.

حسین زادگان با اشاره به این که بکارگیری عنوان فرمانده برای ستاد اقتصاد مقاومتی یک تعبیر برای شرایط جنگی است، گفت: در شرایط جنگی بویژه جنگ اقتصادی که دشمنان به کشور تحمیل کرده اند باید عملیاتی و جهادی عمل کرد و وضعیت کنونی را با توجه به مضایق اعتباری بدرستی درک کرد تا مشکلات و موانع را از پیش روی اقتصاد و تولید برداشت و زمینه را برای احیا و تقویت تولید و اشتغال مهیا کرد.

در این جلسه با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه های مسئول و بانک های عامل، مشکلات شرکت های افشان شیر، مرغ مادر گوشتی آببندانسر، شرکت آبسکون، صنایع شیر سحرگاهان، شرکت صنایع سارویه، شرکت تعاونی لوله و پروفیل مازندران و گلستان و برخی مصوبات مرتبط با مجموعه تولیدی تیرنگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل مشکلات و موانع پیش روی این واحدها اتخاذ شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.