حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : مردم مبارز ایران اسلامی با پیروزی در انقلاب و متعاقب آن تسخیر لانه جاسوسی انزجار و تنفر خود را از آمریکا اعلام کردند و تحت هیچ شرایطی خواهان رابطه با شیطان بزرگ نیستند.
وی یاد آور شد: آمریکاپس از انقلاب اسلامی از طرق گوناگون سعی کرد به ایران اسلامی راه یابد، اما هر بار با اراده آهنین مردم ولایتمدار مواجه شد و بسختی شکست خورد.
خطیب جمعه ساری از ترورهای خیابانی، تحمیل جنگ هشت ساله، ایجاد اختلافات قومی و غیره از جمله برنامه های آمریکا برای دست یازیدن به ایران اسلامی نام برد و افزود: اینک پس از شکست های  پی در پی ملتمسانه درحواست مذاکره با ایران داده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : ترامپ پس از دریافت پاسخ منفی از سوی مسئولان ایران اسلامی از چند کشور به عنوان دلال استفاده کرده تا بتواند با رئیس جمهوری محترم کشورمان تلفنی گفت و گو کند.
او ضمن تشکر از رییس جمهوری ، گفت: ایشان با تبعیت از اراده مردم ایران درخواست مصرانه برای مذاکره را رد کرد و به آمریکا و همپیمانانش پاسخ منفی داد.
یوسف پور افزود : در نتیجه اراده مردم ولایی و پیروی بی چون و چرا از رهبر معظم انقلاب هم اکنون ایران اسلامی به یک قطب مهم تاثیر گذار و تعیین کننده تبدیل شده و این امر بسختی ترامپ را زجر می دهد.
امام جمعه موقت ساری همچنین هفته نیروی انتظامی را به عموم نظامیان کشور تبریک گفت و از این نهاد به عنوان نماد اقتدار ملی یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی به رغم وظایف سنگین و طاقت فرسا در همه حوزه ها توانست امنیت را به مردم هدیه دهد و رضایت مقام معظم رهبری را حاصل کند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای انجام وظایف محوله و ایجاد آسایش و آرامش برای شهروندان تا کنون ۱۷هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم جمهوری اسلامی کرده است.
یوسف پور از ۱۶مهر به عنوان روز جهانی کودک نام برد و گفت : با توجه به دقت و حساسیت دین اسلام در تربیت فرزندان، روز جهانی کودک در ایران اسلامی به عنوان هفته کودک برگزار می شود.
وی به سلامت جسمی و روحی و تربیت کودکان تاکید کرد و افزود: تمام مسئولان بویژه خانواده و مسئولان آموزشی باید در این راستا بکوشند.
۹۹۱۹/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.